15 Aralık 2012 Cumartesi

son ay


  bu aralar güzel geçiyor ama ister istemez anlamadan tuhaf triplere giriyorum.
özlediğim şeyleri saysam uzun sürer ama özgürlüğü özledim. hani bi şekilde kısıtlı da olsa özgürlüğü özledim.
gerçekten yeterli oldu. devletin sağladığı mükemmel imkanlar sayesinde kafamda miğferden kaynaklanan yaralar, ellerimde soğuktan kaynaklanan derin çatlaklar, zorunlu olarak bulunduğum ortamdan kaynaklanan bunalımlar haricinde çok şükür sağsalim son aya geldim.



   gitme vaktim de geldi zaten. bölük komutanı yegane neşemiz, eğlencemiz, sevabımız hatta insanlığımızı unutturmayan birbirinden tatlı 11 yavru köpeği kışla dışına attırdı. elimizde doğmuşlardı desem yalan olmaz.
kendi gitseydi daha hayırlı olurdu.

  bu arada azer bülbül dinlemeye başlamadan buradan kurtulsam sivil hayatım için hayırlı olacak.. ;)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder